Nagranie webinarium z 2 czerwca 2022. Główne zagadnienia, które zostały poruszone podczas spotkania:
– Które tematy można uznać za nieoczywiste ze względu na preferencje darczyńców,
– Misja organizacji versus case for support czyli jak sformułować czytelny komunikat apelując o wsparcie,
– Gdzie i jak szukać osób, które będą chciały wspierać inne tematy niż „schroniska i hospicja”?
– Przykłady organizacji i kampanii, którym warto się przyglądać. Jak wyciągnąć wnioski dla naszej organizacji?
Webinarium skierowane jest w pierwszej kolejności do osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie funduszy i komunikację w organizacjach. Szczególnie polecamy je tym organizacjom, które planują lub już rozpoczęły swoje działania skierowane do darczyńców prywatnych.
Andrzej Pietrucha
Ekspert i członek zespołu Fundacji Akademia Organizacji Obywatelskich. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising (MSc) w Cass Business School/City University w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Od 1999 roku związany z organizacjami społecznymi. W latach 2010-2015 prezes korporacyjnej fundacji Banku Ochrony Środowiska.